Hét bespaarconcept voor klanten van de intermediair
"Ons bespaarproces zorgt voor overzicht en dat uw klant nooit een besparing laat liggen"
Home » Bespaarproces

Bespaarproces

Consumenten zoeken om diverse redenen naar grip op hun vaste lasten:

  • Ze hebben geen overzicht en begrip van aangeboden producten
  • Ze hebben geen tijd of interesse om e.e.a. uit te zoeken
  • Ze zijn niet alert op aflopende contracten en prijsstijgingen
  • Ze hebben zorgen over wat er allemaal mis kan gaan
  • Ze hebben geen vertrouwen in de beloften die worden gedaan

Het bespaarproces houdt rekening met al deze facetten en zorgt ervoor dat uw klanten alert blijven op mogelijke besparingen. Het bespaarproces ziet er als volgt uit:

  1. Uw klant meldt zich éénmalig aan voor het bespaarabonnement
  2. U geeft de aanmelding door en wij activeren het bespaarproces
  3. Binnen 2 weken na de activering ontvangt uw klant de 1e bespaardienst
  4. De bespaardiensten worden verspreid aangeboden, zodat uw klant het overzicht houdt
  5. De cyclus wordt continu herhaald zolang het bespaarabonnement loopt

Visuals BC.001

De status van de bespaardiensten is altijd inzichtelijk in de persoonlijke on-line besparingsmap die wij voor uw klanten ter beschikking stellen. Deze map biedt inzicht in o.a. lopende contracten en besparingen. Hier vindt u meer informatie over de on-line besparingsmap.

De samenstelling van de bespaardiensten bepaalt u zelf. Op basis van uw doelgroep kiest u de bespaardiensten die het beste passen bij uw klanten en uw dienstverlening. U bent u vrij om periodiek bespaardiensten te stoppen en/of toe te voegen. Hier leest u meer over onze bespaardiensten.