Hét bespaarconcept voor klanten van de intermediair
"De ultieme ontzorging voor uw klanten bij het beheren van hun vaste lasten"
Home » Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

BespaarComfort is een bespaarabonnement waarmee uw klant het bewaken en beheren van vaste lasten uit handen geeft. U helpt uw klanten jaar in, jaar uit te besparen. U kunt het bespaarabonnement eenvoudig toevoegen aan uw bestaande service-abonnement. Zo draagt het bij aan het opbouwen van een goede klantrelatie. Bij de uitvoering van het klantproces neemt BespaarComfort u veel uit handen, zodat uw klant gemak en financieel voordeel ervaart en uw organisatie niet onnodig wordt belast.

Bespaarproces

BespaarComfort heeft een uniek bespaarproces ontwikkelt, waarin wij naar wens diverse bespaarproducten opnemen. Dit bespaarproces is een continu communicatieproces met uw klant, dat zich na einde van elke contractperiode (meestal een jaar) of bij vervanging van het product herhaalt.

Voor elk bespaarproduct doorlopen wij een vast proces met uw klant, van inventarisatie van de wensen, het doen van de aanbieding, de overstap, bewaking en tijdige opzegging van het contract. Bij elke bespaardienst is alles er op gericht dat uw klant grip houdt op zijn kosten en, waar nodig, een betere keus maakt. Op elk moment in het proces kan uw klant terecht voor telefonische of schriftelijke ondersteuning bij zijn keus voor of klachten over de leverancier.

Lees hier meer over het bespaarproces.

Ondersteuning intermediair

Bij de implementatie en gedurende het contact met uw klant ondersteunen wij u als intermediair, waar nodig, op 3 fronten:

Training 3Training adviseurs: Wij kunnen alle vragen van uw klanten uit handen nemen. Als u zelf meer advies wil verzorgen over de bespaardiensten, verzorgen wij trainingen en instructies voor u en/of uw adviseurs om de kennis over de bespaardiensten te vergroten.

MarketingMarketing ondersteuning: om de bekendheid en interesse voor de bespaardienst te bevorderen helpen wij bij de ontwikkeling van marketinguitingen. Wij ondersteunen bij de content en ontwikkeling van materiaal met als doel dat uw klant inzicht krijgt in de voordelen van het bespaarconcept.

Helpdesk1e en 2e lijn Service Desk: BespaarComfort beschikt over een zeer deskundige service desk, waarin wij u en/of uw klanten helpen bij vragen en klachten over producten of leveranciers. Onze Service Desk is in staat om vanaf dag 1 volledig vanuit uw naam het contact via telefoon of mail af te handelen.

Starten kan snel en eenvoudig

BespaarComfort kan u op diverse manieren in uw dienstverlening opnemen. Gemiddeld kan u tussen de 6 tot 10 weken starten. Lees hier meer over het implementatietraject.