Hét bespaarconcept voor klanten van de intermediair
"U vergroot uw ondersteuning en waarde voor uw klant met tastbaar voordeel"
Home » Voor wie?

Voor wie?

BespaarComfort werkt voor de kleine en grote intermediair

De gebruikers van BespaarComfort zijn divers. Door de flexibele opbouw van het concept, biedt het een oplossing voor een individuele intermediair, landelijk opererende ketens, collectieven en alles wat daar tussen zit.

BespaarComfort biedt waarde voor diverse type intermediairs, zoals onafhankelijk financieel planners, hypotheek-adviseurs, assurantie makelaars, budget coaches en communities. Door onze ervaring met de Vastelastenbond bieden wij bovendien unieke content voor collectieven.

BespaarComfort past altijd binnen uw dienstverlening

U kan het bespaarconcept op diverse manieren opnemen binnen uw dienstverlening.

BespaarComfort

U neemt BespaarComfort als apart product en merk op in uw assortiment. Binnen uw product-aanbod en in de communicatie met uw klant wordt u eigen merknaam gekoppeld aan BespaarComfort, waarbij het merk en de huisstijl van BespaarComfort de boventoon voert in de communicatie met uw klant.

White label

U integreert het bespaarconcept in uw eigen marketing concept. Het merk BespaarComfort verdwijnt hierbij naar de achtergrond en wordt ondergeschikt aan uw merk en productstrategie. Dit concept kan in al onze communicatie kanalen met uw klant worden doorgevoerd, van e-mail communicatie tot aan het telefonische contact dat wij hebben met uw klant.

Onderzoeken welk model het beste bij u past? Neem dan gerust contact met ons op.

Lees hier meer over hoe het concept werkt.